Trapézlemez, Cseréplemez, Szendvicspanel és Kerítés a HUNGAROMETÁLTÓL!

GY.I.K.

Hogyan tudok rendelést leadni?

Első lépésként ki kell választanod a megrendelni kívánt terméket/termékeket. A megnézem gombra kattintva találsz bővebb információkat az adott termékről. Kosárba kell helyezned a terméket, be tudod állítani a kívánt mennyiséget, az „adatok megadása” mezőben ki kell töltened az adatokat, ezt követően a következő gombra kattintva ellenőrizheted a bevitt adatokat, majd a „rendelés feladása” gombra kattintva tudod elküldeni a megrendelésedet. Fontos, hogy vásárolni bejelentkezés nélkül és bejelentkezett, regisztrált felhasználóként is tudsz.


Rendelés leadásakor hova tudok megjegyzést írni?

A rendelés leadásakor az „adatok megadása” résznél van lehetőséged a megjegyzés mezőbe megjegyzést írni.


Nyomon tudom követni a rendelésemet?

Igen. A jobb felső sarokban a „Profil” ikonra kattintva a „Rendeléseim” menüpont alatt találhatod meg az összes függőben lévő rendelésed. A „Részletek” gombra kattintva az adott megrendelésről találsz bővebb információt, például a várható beérkezésről. Lehetőséged van a lezárt rendeléseket is visszakeresni.


Hogyan/meddig mondhatom le, módosíthatom vagy törölhetem a megrendelésemet?

Amennyiben szeretnéd lemondani, módosítani vagy törölni a megrendelésedet kérlek vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, e-mail: ugyfelszolgalat@hungarometal.hu


Sérült terméket kaptam, mi a teendőm, kihez fordulhatok?

Amennyiben megrendelt termékeid közül valamelyik hibás, sérült, kérjük töltsd ki  Panaszbejelentő adatlapunkat, készíts fényképet a hibáról és küld el nekünk e-mailben a ugyfelszolgalat@hungarometal.hu. Fordulj hozzánk bizalommal, kollégáink mindenben segíteni fognak.


Személyesen is át tudom venni a megrendelésemet?

Igen. A Megrendelés elkészültének visszajelzését követően személyesen a megrendelt termékek nyitvatartási időben átvehetők a rendeléskor megjelölt telephelyen:

Általános nyitvatartási idő: hétfő-péntek 08:00 – 16:00

7634 Pécs, Pellérdi út 95. | pecs@hungarometal.hu | +36 20 281 5352

7400 Kaposvár, Raktár utca 5376/7 Hrsz. | kaposvar@hungarometal.hu | +36 20 363 6147

8900 Zalaegerszeg, Virágzó mező u. 831/302 Hrsz. | zala@hungarometal.hu | +36 20 258 6400

9700 Szombathely, Söptei út 2010/6 Hrsz. | vas@hungarometal.hu | +36 20 404 5750

9023 Győr, Fehérvári u. 9. | gyor@hungarometal.hu | +36 20 485 0110

8000 Székesfehérvár, Mártírok útja 3. | szekesfehervar@hungarometal.hu | +36 20 480 8890


Van garancia a termékekre?

Igen, a gyártó által meghatározott feltételek szerint van a termékekre gyártói garancia.


Hogyan tudom érvényesíteni a garanciát?

Az esetlegesen felmerülő garanciális kérdéssel kapcsolatban, kérlek keresd ügyfélszolgálatunkat: ugyfelszolgalat@hungarometal.hu


Reklamációmmal hova, kihez fordulhatok?

Bármilyen gondod adódott a rendeléseddel, keress minket az alábbi elérhetőségen:  e-mail: ugyfelszolgalat@hungarometal.hu


Mit jelent a vásárlástól való elállás?

Online vásárlás esetén magánszemélyként 14 napon belül indoklás nélkül visszajuttathatod hozzánk a vásárolt terméket. Ez esetben kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az ugyfelszolgalat@hungarometal.hu .


Elállás esetén mennyi időn belül és milyen módon kapom vissza a termék árát?

Elállás esetén a termék(ek) sérülésmentes visszaérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a termékek árát, amennyiben a teljes rendeléstől elálltál a szállítási díjat is megtérítjük az eredeti ügylettel megegyező fizetési módon, kivéve, ha kifejezetten más kifizetési módot kérsz. A visszaküldés közvetlen költsége a vásárlót terheli.


Kérdéseimet, észrevételeimet milyen e-mail címre küldhetem?

Bármilyen kérdésed van, fordulj hozzánk bizalommal az alábbi e-mail címen: ugyfelszolgalat@hungarometal.hu


Szeretnék értékelni egy terméket, vagy elmondani arról a véleményemet. Mi a teendőm?

Terméket értékelni regisztrált felhasználóként, bejelentkezve van lehetőséged. A termék adatlapján 1-5 skálán tudod értékelni a terméket, illetve itt tudsz véleményt írni róla. Minden termék esetében hasznos lehet mások véleménye, akik az adott terméket már kipróbálták, használták. A termékoldalon megtalálható értékelési, véleményezési lehetőség minden esetben, kizárólag a termékkel, annak funkciójával kapcsolatos tapasztalatok, mások döntését segítő információk megosztását hivatott szolgálni. Az értékelések lehetnek pozitív vagy negatív jellegűek, de mindenképpen a termék tulajdonságaival vagy használatával kapcsolatosak. Javasoljuk, hogy a minél hasznosabb vélemény írása érdekében írd le, hogy mi volt a vásárlás célja és azt a vásárolt termék hogyan szolgálta ki.


Nem találtam választ a kérdésemre, hogyan tudom felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal?

Bármilyen kérdés esetén fordulj hozzánk bizalommal az alábbi elérhetőségen

e-mail: ugyfelszolgalat@hungarometal.hu